حفاظ شاخ گوزنی بهترین حفاظ برای دیوار ساختمان و ویلا می باشد که ساخت این نرده حفاظ در دو مدل تراکم خلوت ارزان و مدل لوکس پرشاخه در صنایع فلزی آهن سازه تولید و طراحی می گردد. حفاظ شاخ گوزنی ایمن ترین نرده حفاظ دیوار و حصار ساختمان برای ورودی باغ ویلا و ساختمان های مسکونی می باشد و به شکل شاخ گوزن با بالاترین درجه امنیت ساخته و نصب شده که به منظور جلوگیری از ورود ناخواسته افراد، سارقان و حیوانات بر روی دیوار ورودی منزل و ویلا اجرا می شود.

 

ساختار حفاظ شاخ گوزنی بصورتی است که سارق هر چند حرفه ای باشد ولی با توجه به نوک تیز و برنده میلگرد های بکار رفته در ساخت شاخ گوزنی، امکان عبور از آن را نخواهد داشت. حفاظ شاخ گوزنی دیوار حیاط و باغ ویلا یک عامل بازدارنده موثر برای متجاوزان می باشد زیرا بالا رفتن از حصارهای شاخ گوزنی در محیط حیاط ساختمان و ویلا بسیار دشوار و حتی غیرممکن است. حفاظ شاخ گوزنی امنیت مکان های مسکونی، تجاری، صنعتی و شرکتی را تامین می کند.

حفاظ شاخ گوزنی (Deer antler guard) یکی از معتبر ترین لایه های امنیتی ساختمان است. با توجه به وجود سامانه های امنیتی متنوع در بازار امروز و سامانه های امنیتی درب و پنجره های ساختمان، دوربین مدار بسته و غیره همچنان وجود مانع فیزیکی آن هم بر روی خارجی ترین لبه ساختمان یعنی دیوار محوطه ضروری به نظر می رسد. 

قطعا مهم ترین انگیزه استفاده از حفاظ شاخ گوزنی روی دیوار برقراری امنیت بوده که این وظیفه بعد از سالها به عهده نسل اول آن سیم های خاردار، نسل دوم آن حفاظ های سرنیزه ای و هم اکنون نسل سوم آن نرده شاخ گوزنی است.

برای افزایش امنیت و عدم امکان عبور از حفاظ شاخ گوزنی سرهای هر شاخه را بسیار تیز و برنده می‌سازند. همچنین برای افزایش مقاوم میله‌های بکار رفته در این حفاظ آن را از میلگرد 10 کششی تهیه می‌کنند و به آن شکل می‌دهند.

لازم است بدانید که برای جوشکاری و نصب حفاظ شاخ گوزنی، شاخک‌های حفاظ را به روش جوشکاری دوطرفه و الکترود مخصوص انجام می‌دهند. مقطع برش پیکان‌های نرده شاخ گوزنی نیز بین 2 تا 4 سانتی‌متر است.

فاکتورهای مهم در انتخاب انواع شاخ گوزنی

با شناخت عوامل مؤثر در قیمت و کیفیت حفاظ شاخ گوزنی می‌توانید خرید بهینه و مناسبی داشته باشید.

قیمت حفاظ شاخ گوزنی

قیمت حفاظ شاخ گوزنی امروزه تغییرات بازار ارزی و تورم دو شاخصه مهم در تعیین قیمت انواع کالاها از جمله حفاظ شاخ گوزنی است. همین امر در افزایش سوءاستفاده برخی افراد سودجو از این بازار برای ارائه قیمت‌های نجومی و حفاظ‌های بی‌کیفیت مؤثر بوده است. لیست قیمت شاخ گوزنی معتبر را می‌توانید از کارشناسان ما به آسانی دریافت کنید. همچنین اگر در مورد خرید انواع شاخ گوزنی و دیگر حفاظ‌های موجود در بازار سؤال یا راهنمایی نیاز داشتید، حتماً با ما تماس بگیرید. همان‌طور که گفته شد نوع میلگرد به کار رفته در ساخت نرده شاخ گوزنی در تعیین قیمت آن مؤثر است. علاوه بر آن میزان تراکم، ارتفاع و وزن این میله‌ها نیز به شکلی مستقیم در تعیین قیمت حفاظ شاخ گوزنی مؤثر است.

با ما تماس بگیرید

بهترین مشاوره مربوط به انتخاب بهترین خفاظ رو میگیرید.