حفاظ بوته‌ ای در واقع همان حفاظ شاخ گوزنی است كه با تراكم 19 در بازار عرضه می شود و همونطور كه از تصويرش بر مي‌ آيد داراي حجم بيشتري از ميل‌ گرد است و به همين خاطر امنيت بيشتري را هم براي كاربران اين محصول ايجاد كرده است. حفاظ بوته‌ ای در واقع يكي از نزديک ترن انواع به حفاظ آهنی و حفاظ شاخ گوزنی است كه از ميلگرد نمره 10 ساخته مي‌شود. اين نوع حفاظ با نام‌هاي ديگري چون حفاظ آهني خاري و همچنين حفاظ خاري نيز شناخته شده‌اند.

اين نوع از حفاظ‌ها با الهام از بوته‌هاي خاردار در بيابان توليد شده‌اند كه به همين جهت به حفاظ بوته‌اي خاردار نيز شناخته شده‌اند. استفاده از آنها نيز بسيار مناسب است و از امنيت بالايي برخوردار‌اند البته ممكن است اين نوع حفاظ براي پرندگان و گربه‌ها مزاحمت ايجاد بكند و آن‌ها را در خود به دام بياندازد و يا دچار آسيب‎‌هاي فيزيكيشان بكند.

از حفاظ بوته‌ ای به راحتي می توانيد روي ديوارها، فنس‌ها و پنجره‌ها استفاده بكنيد. همچنين اينو نوع حفاظ قابليت نصب بر روي هر سطحي را داراست. حفاظ خاري جزء فنس‌هایی به حساب می آيد كه به كمك آنها به راحتي می توانيد روي انواع محيط از آن استفاده بكنيد و فرقي هم نمي‌كند كه سطح شما شيب دار است يا يك سطح صاف براي اين كار داشته باشيد.

استفاده از حفاظ‌ها آهني نماي شيك و جذابي را براي آپارتمان‌ها ايجاد مي‌كند به همين خاطر است كه اين نوع از حفاظ هم به دليل زيبايي و شكيل بودنش زياد استفاده مي‌شود و امروزه جزء پر فروش‌ترين بندهاي بازار است.

زيبايي منحصر به فرد بودن اين حفاظ‌ ها علاوه بر اينكه نماي ساختمان را جذاب‌ تر از ساير انواع آن مي‌ كند دارای كاربرد بسيار آساني هم است كه همين علت سبب اين شده است كه روز به روز شمار استفاده از آن افزايش پيدا بكند.

حفاظ‌ ها دارای انواع كيفيت هستند كه براساس نوع آن‌ ها تعيين می شود. اين نوع از حفاظ‌ ها بايد از بهترين نوع فلز ساخته بشوند. نكته مهم اين است كه كيفيت فلز استفاده شده در حفاظ بوته‌ ای بسيار امنيت بيشتری را نسبت به ساير فلزات براي كاربران خويش به ارمغان مي‌اورد.

اين نوع از حفاظ‌ها به دليل كيفيت بالايي كه از لحاظ فلزي برخوردارد هستند بر خلاف انواع ديگر كه تنها در شرايط جوي خاصي كاربرد دارند، مي‌توانند در انواع آب و هوا مورد بهره بردارى قرار بگيرند. اين نوع از حفاظ‌ها همچنين در برابر ضربه بسيار مقاومت بالايي و استحكام و كيفيت بي‌ نظری نسبت به ساير حفاظ‌ های آهني داراست.

مشخصات انواع حفاظ بوته ای یا خاردار

اين حفاظ ارتفاع‌ های مختلفي دارد و بر حسب استفاده شما می تواند اندازه آن هم تغيير بكند و در ارتفاعات گوناگوني توليد شود. البته اگر هم زياد از اين سر در نمی آوريد كه بايد ارتفاع حفاظتان چقدر باشد، نگراني نداشته باشيد. اين نوع از حفاظ‌ ها داراي ارتفاع استاندارد هم هستند كه كاربردي همگاني دارند.

حفاظ خاردار داراى تراكم‌ های گوناگونی هم هست كه به طبع هرچقدر تراكم آن بيشتر باشد علاوه بر كيفيت بر قيمت آن نيز تاثيرگذار خواهد بود. البته اينكه تراكم حفاظتان چقدر باشد بسته به نوع كاربرد شما و انتخابتان متفاوت خواهد بود و همه چيز به خودتان بستگي دارد كه تا چه اندازه تراك حفاظ بوته‌اي برايتان مهم است

شما می توانيد تراكم حفاظ بوته‌ ای را خودتان مشخص بكنيد و اين عامل هم مثل ارتفاع حفاظ بر عهده خودتان است، اگرچه كه شكل استاندارد حفاظ چه از لحاظ ارتفاع و چه از لحاظ تراكم وجود دارد و به راحتی می توانيد برحسب نيازتان سفارش بدهيد.

قیمت حفاظ بوته ای

اين نوع حفاظ جزء حفاظ‌هاي مدرن به حساب مي‌ايد. نسبت به ساير حفاظ‌ها هم قيمت مقرون به صرفه‌ تری هم دارد. همانطور هم كه گفته شد كاربري فراواني درارد. به دليل كيفيت بالايي كه دارد نسبت به ساير حفاظ‌هاي بي كيفيت شايد كمي قيمت بالايي داشته باشد اما آن هم به خاطر كيفيت بالايي است كه دارد. البته قيمت مناسب آن با توجه به كيفيتي كه دارد باعث شده است تا به پر فروش‌ترين حفاظ بازار تبديل بشود.

ضرورت وجود محافظ براي امنيت ساختمان استفاده از اين حفاظ‌ها را چند برابر كرده است و در بين ساير انواع حفاظ مي‌توان اين نوع را جزء امن‌ترين‌ها دانست البته هيچ ضمانتي وجود ندارد كه سارقين نتوانند از اين نوع حفاظ هم عبور نكنند.